dimarts, 3 de desembre del 2013

#NadalMadeinAmart


Mai havia tengut tantes ganes d'escriure com ara, no sé si serà el canvi d'interiorisme del meu blog  ja que sóc una persona que no m'agrada caure a la rutina i em cans fàcilment i com no puc canviar de mobles de casa ja que no és meva i no tenc prou diners, almenys puc canviar l'aparença del blog, que és del meu patrimoni ( i de googl...blogger!) bé doncs, l'he adaptat a les festes que venen!

Encetam un període carregat de menjar,llum,Sibil·la i gresca! Personalment no he pogut inaugurar-lo millor ja que el passat divendres a la càlida botiga d'Amart hi va haver una festa nadalenca, coincidint amb l'encesa de llums de Palma, ciutat on ens varem trobar molts amics i coneguts del sector blogaire, creant d'aquesta manera, un ambient molt acollidor i divertit!

Vaig poder degustar una beguda que no havia tastat mai i sempre les havia vist a les típiques pelis americanotes, sí, aquell líquid vermell que beuen amb jerseis plens de Santa Claus i Rudolphs, i em va fer molta gràcia! (Es diu... ponche?)

Així com vaig poder veure els seus productes que venen per l'ocasió i que us mostraré per si voleu fer una visita, els seus articles són preciosos i com no... la seva part dolça és espectacular, és el que té que en Juanra s'aixequi cada matí a les 06:00h per presentar el producte fresc del dia. I això és així! 







Foto de família... encara que falti l'amo principal i mentor d'Amart!


Au idò, i fins aquí hem arribat, ja heu pogut veure que la botiga us pot servir com per comprar unes postres diferents, alternatives al clàssic torró o les avorrides orellanes, o bé comprar postals de nadals i fer regalets d'allò més especials. Au idò... salut! 

L'entrada de blog va dedicada als amfitrions, Marga i Juanra i  a tots els qui vàrem assistir (Alba,Manu,Teresa,Asun,Raul...ect...ect!!!)

4 comentaris: