dimecres, 6 de març del 2013

Bar-Cafe Coto.

"Me pinto a mí misma, porque soy a quien mejor conozco"

És una de les cites de la gran pintora mexicana Frida Kahlo, gran artista que ha inspirat l'interiorisme d'aquest local que es troba al cor de la zona de la Llotja de la Ciutat de Mallorca, Bar-Cafe Coto, obert des de fa 13 anys quan va decidir venir a l'illa amb aquesta finalitat, montar un local inspirándose con esta gran artista, no només pels seus colors que empra a la seva obra,sempre tan càlids, si no pels valors i altres trets que transmeten la seva obra: amor i estridència.


De fet el local en sí és un vertader homenatge, els colors, els petits detalls ens recorden a una de les obres d'art que a mi personalment, tan m'agrada. En quant la seva carta, és extensa i variada,hi pots trobar plats de tot tipus, pots degustar plats dels distints continets,tot això acompanyat amb una sel·lecció molt acurada de vins, també, s'ha de destacar que tots els ingredients comprats al Mercat de l'Olivar, la qual cosa és una garantia de qualitat.


Aquí vos deix l'entrada d'avui! Salut! 




He empezado la entrada de hoy con una cita de la gran pintora mejicana Frida Kahlo, gran artista que ha inspirado al interiorismo de este local, que se encuentra en el corazón de la zona de la Lonja de Palma, Bar-Cafe Coto, abierto hace 13 añitos, sus dueños decidieron venir a la isla con esta finalidad, abrir un local inspirándose en esta gran artista, no solo por los colores que usa en su obra, como podremos ver en el local coinciden a la perfección, si no por los valores y otras características que transmite: amor y estridencia.

De hecho, el local es un verdadero homenaje, los pequeños y grandes detalles, los colores parece un todo integrado en una obra de arte suya, un trabajo que tanto me gusta. En cuanto su carta podemos encontrar platos de diversos continentes, un menú muy rico y variado, acompañado siempre por una carta de vinos muy bien seleccionados, así como cabe destacar que los ingredientes utilizados son comprados en el conocido mercado mallorquín Mercat de l'Olivar, convirtiéndose de esta manera en una garantía de calidad.


Aquí os lo dejo! Un abrazo!


Bar Cafe Coto.

Plaça Drassana 12.
07012
Palma,Illes Balears.















6 comentaris:

  1. Hooola Guapa!
    quin lloc més especial. Com a fan total de la Frida m´ha enamorat aquest lloc
    ptoo

    ResponElimina
  2. Me gusta Frida Kalho como personaje. Y como inspiración, porque ciertamente me inspira. Pero este local me da un poco de mal rollo, la idea es buena, pero lo veo un poco descuidado...

    Besitos

    -Isabel-
    http://ellassoloquierendivertirse.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  3. no conozco este bar, pero me lo apunto!
    un beso guapa!

    ResponElimina
  4. Nena no conocía este sitio!! es monísimo!!!!
    besitos

    ResponElimina
  5. Yo tampoco lo conocía! me ha gustado mucho! tendremos que ir verdad? ;)

    ResponElimina