dimecres, 8 de gener del 2014

El manual de les bones rebaixes. Vol. 1.

Era la 1 de la matinada quan em vaig connectar al twitter i vaig veure una manada de piulades de fashionistes disgustades amb l'Amancio Ortega... el motiu? Doncs que, el gran senyor de les peces de roba low cost, com cada any, comença amb unes pèssimes rebaixes, el que m'extranya és la sorpresa, si cada any és el mateix! Sempre comencen amb un 10% o com a molt un 20%! No valen la pena la veritat! Inditex sempre comença amb un descompte molt magre, però no passeu pena, canviarà d'aquí unes setmanes. 

Mentrestant, si us heu quedat mal a ple recoman visitar les botigues del petit comerç a vegades arriben al 50%, superant els descomptes d'aquesta gran cadena i així poder anar una mica diferent a la resta ja que hi podem trobar, pagant una mica més, peces de més qualitat i amb un preu semblant. Sincerament jo a Zara només hi compraré quan deixin els preus més que regalats... mentrestant que no m'hi esperin. 

A on vaig a comprar? Hi ha sabateries a la zona de Jaume II i Jaume III de la Ciutat de Palma que tenen preus genials, també la shop online de Zalando és a on he trobat unes sabates de preus molt bons (60% de rebaixa), i les altres botigues que més m'agraden són les de Pedro del Hierro pels seu tall clàssic i KLING , que encara que em facin enfadar per la seva política nefasta de devolucions i algunes peces de roba que les podríen vendre a Euro-Carnavales es troba entre una de les meves predilectes.

El Corte Inglés ho deix per més endavant perquè anar allà al principi, malgrat els descomptes que solen ser bons,però ho faig per salut i per protegir-me, m'estalvio ser atacada per alguna fervorosa o per una madona que està allà des de les 7 del matí per entrar, com si anès a un concert del Justin Bieber o One Direction.

Què m'agrada comprar? En primer lloc, aprofit per comprar-me sabates d'estil molt clàssic, unes oxford, mocasins i ballerines, ja que aquestes darreres les puc aprofitar de cara a la primavera. En segon lloc aprofit per comprar una jaqueta o abric, ja que sense descompte solen ser cars, i que no tenguin cap detall de tendència determinada ja que després es queda obsolet, mirau les famoses tatxetes dels nassos o els mostatxos... la gent que haurà fet amb tota aquesta roba? I en tercer lloc, texans o denim com li volgueu dir, així com pantalons bàsics, perquè és el que més es gasta i aprofit per comprar-los de firma, ja que m'agraden que tenguin una qualitat decent, perquè els duc molt sovint. i he afegit robeta per portar a casa, pijames, bates i sabatilles, en aquest cas he confiat amb CyA.  

El pressupost? Sempre he intentat fixar-me una quantitat fixa, així puc evitar un bon disgust. 

Au... ho havia de dir... bona nit! L'escrit està llest, quan hagui comprat us ensenyaré les compres, i ja jutjareu si són intel·ligents o en canvi he resultat ser una annerota! 

1 comentari:

  1. Hooola Guapa,
    doncs jo tb segueixo el teu manual. Inditex fa sempre el mateix i la gent es queixa... en fi!
    Jo vull unes bones bones de pell com a prioritari. Disfrura de les rebaixes
    ptooo

    ResponElimina