dimarts, 24 de desembre del 2013

Nit de Nadal amb CyA.

He anat de compres als grans magatzems de CyA, i m'he trobat amb nombroses novetats, apart dels seus descomptes en motiu del seu 30 aniversari, he notat una adaptació a les noves tendències del moment, com ja us havia comentat anteriorment, apart de la seva nova shop online que m'ha ajudat a anar una mica decidida.

Avui es la nit de Nadal, cel·lebram un gran sopar i no només això, la casa s'omple de familiars i amics i no aturam de menjar, beure cava i cantar cançons, la casa s'impregna d'una calor especial,i hed'escollir el que duré.
Aquí teniu una sel·lecció de peces de roba que van des de les faldilles amb lluentons fins els jerseis de cashemire ben calentets... què us sembla si m'ajudeu a escollir?

No hi ha res de tirants, ja que ens quedam a casa, però a la vegada volia anar arreglada i adient pel dia d'avui...comencem, doncs!


  • Vestits: havia pensat en un vestit, d'estampat jaquard o fins i tot m'atreveria amb el vellut ja que és un teixit que queda molt bé en Nadal. Ambdós  m'agraden molt...



Picar AQUÍ
Picar AQUÍ



  • Combo faldilla+ jersei: molt recurrent i la veritat que m'agrada moltíssim, un jersei senzill o bé amb un petit detall de fantasia no més, perquè si no queda massa carregat. 


Picar AQUÍ.

Picar AQUÍ.
Picar AQUÍ.



  • Pantalons: i si no vull faldilla? A vegades uns pantalons són molt còmodes i pots anar ben vestida... vet aquí una combinació! és molt clàssic per tant si li podeu afegir un collar joia, pot quedar prou bé.



Pica AQUÍ.



Picar AQUÍ.

 Ara tot... i absolutament tot... amb aquestes sabates que em tenen enamorada!

Picar AQUÍ.

 El proper dia... us desvetllaré l'outfit definitiu... el que vaig portar tal dia com avui! Bones festes!


Sóc partidària d'anar personalment a les botigues físiques, l'atenció del personal del CyA de Palma,almenys és molt bona,correcta i propera, sempre m'han tractat molt bé, no per ser una gran superficie vol dir que l'atenció sigui més freda. Des d'aquí vull saludar a qui em varen ajudar a triar la roba! Esper animar-me a fer les fotografies,però no sóc gaire fotogènica!!

CyA Palma.
Carrer Rei Joan Carles I,4.
Palma.

1 comentari:

  1. buena selección para fiestas, la faldita dorada me encanta!un beso y felices fiestas, guapa!

    http://www.bubblesandwindmills.com

    ResponElimina