dilluns, 17 de desembre del 2012

Tumbet Closet. & Amart.

Bon vespre a tots! perdó el retràs de les meves publicacions, he de treballar més la constància. Aquest post és molt especial perquè vol reflectir un moment molt agradable que vaig tenir el passat divendres. El motiu de la meva alegria és que vaig guanyar un sorteig que va organitzar Amart i me'l varen entregar el passat divendres a la cafeteria Mari-lin de Palma, quan vaig veure el que era me vaig posar molt contenta, una tassa amb el nom del meu blog,TUMBET CLOSET. Pels qui no els coneixeu, ja tardau moltíssim! http://elmundodeamart.blogspot.com.es/.
El seu nom, la veritat està molt ben escollit,perquè porta la millor arrel que pot dur una paraula ja que el concepte que tenen ells per el·laborar els seus productes estan plens de connotacions positives, perquè Amart, prové de la unió d'amb art, i altres jocs de paraules com "amarte","Amar". I certament és així, cada un dels seus productes són el·laborats amb tant d'afecte, i això es pot comprovar en el seu resultat. La casa ofereix des de accessoris varis fins la reposteria més divertida que vos podeu imaginar. 

Vos agrada la meva tassa i la meva nova agulla d'Amart? Esper la vostra resposta!

Buenas noches a todos, sé que he tardado mucho en publicar, tengo que ser más constante a la hora de escribir mis publicaciones, pero no he podido hasta ahora! El motivo de mi alegria es el siguiente, gané un sorteo que organizó Amart, el cual me entregaron el pasado viernes en la cafeteria Mari-lin de Palma,para mi sorpresa fue una taza con el nombre de mi blog,TUMBET CLOSET.no me lo esperaba para nada!. Para quienes no les conocen ya estáis tardando, podéis pinchar aquí y las dudas quedaran resueltas! http://elmundodeamart.blogspot.com.es/
Su nombre, muy bien escogido,  lleva la raíz que aporta muy connotaciones positivas a su trabajo, "Amart", quiere decir "Amb Art", catalán con arte, y también da lugar a otros términos como amarte y amar. Ciertamente, esto es así, cada uno de sus productos están elaborados con mucho afecto, y ciertamente se ve en el resultado. Amart, vende desde accesorios (broches,diademas,coleteros,anillos...) hasta una reposteria que es toda una delicia para todos los sentidos, muy divertida y rica!
Aquí os dejo mi regalito, también el pedido que les hice, mi broche "vintage" ya veréis que bonito ha quedado.

Os gusta mi nueva taza y el broche hechos por Amart??
Tassa made in Amart. amb el nom del blog Tumbet Closet./ Taza made in Amart con el nombre de mi blog Tumbet Closet.

Broche vintage hecho por Amart./Agulla vintage feta per Amart.
Bona nit a tots des de Mallorca. * * *

8 comentaris:

  1. Me encanta todo!! tanto la taza como el broche! Yo ya estoy esperando la mia tb :)
    un besote guapa

    all&more

    ResponElimina
  2. Tot es preciós!jo vull ja he fet un encàrrec jejeje m'has donat enveja de la bona
    Petons guapa

    ResponElimina
  3. he visto estas tazas ya varias veces, son geniales! besitos
    www.cenicientanollevazapatos.blogspot.com

    ResponElimina
  4. ¡Qué bonito Catiana! Nos ha encantado y nos alegramos muchísimo de haber acertado con la taza. Esperamos que te tomes un té en ella cada vez que escribas un post en tu blog ;) ¡Un besote enooorme!

    ResponElimina
  5. El broche es requetebonito :)
    Un besote

    ResponElimina
  6. El broche es requetebonito :)
    Un besote

    ResponElimina