dissabte, 2 de febrer de 2013

Buenos Ayres...

Bon vespre! Avui he preparat un post sobre un lloc obert recentment al barri de Santa Catalina de Palma, el BUENOS AYRES, un cafè cultural caracteritzat pel seu interiorisme marcadament retro i per una distribució de l'espai enfocada a aconseguir que el client pugui prendre-hi quelcom com si fos a casa seva. 

¡Buenas noches a todos! He preparado un post sobre un lugar, abierto hace muy poquito, en el Barrio marinero de Santa Catalina, en la ciudad e Palma, se llama BUENOS AYRES, y se define como un café cultural. De interiorismo retro, tiene una distribución del espacio enfocado para tomar algo como si estuvieses en tu propia casa.

De caràcter acollidor, aquest local, regentat per dos pintors argentins, ens ofereix una carta de tes, cafès i dolços, entre els quals trobam els "alfajores", típics del seu país, els millors que he provat mai, i això que vaig anar a l'Argentina fa uns anys!

De carácter acogedor, este lugar regentado por dos pintores argentinos, de aquí su inquietud por hacer de local,no una simple cafeteria sino también un espacio cultural. Además, nos ofrece una carta de tes,cafés y dulces, entre estos se encuentran los alfajores, típicos de su país de orígen, los mejores que he probado, y eso que he estado en Argentina!

El local té una petita biblioteca, amb llibres de consulta a disposició del client i un assortit d'exemplars de segona mà que es poden adquirir a bon preu. A més a més, té disposa d'una discografia excepcional, que compassa i amenitza l'estada a ritme de jazz i blues. Un local, doncs, per gaudir amb els cinc sentits!

Cuenta con una pequeña biblioteca donde puedes coger el libro que quieras y leer mientras escuchas la música de fondo porque Buenos Ayres,cuenta con banda sonora propia que nos deleita  a ritmo de jazz y blues! Es un lugar para disfrutar con los cinco sentidos!

Com dic sempre... esper que us hagi agradat! I don, una vegada més, les gràcies, a tots aquells que em seguiu fidelment. Des d'aquí envio, també, salutacions als meus seguidors de Twitter, que de cada vegada sou més! Una besada!

Como siempre termino con un "espero que os haya gustado" y os doy las grácias por vuestras visitas, desde aquí saludo a mis seguidores de twitter, que de cada vez són más, muchas grácias! un besazo!

Buenos Ayres (Café cultural)
Av. Argentina,27.
Palma de Mallorca
07014 




 

10 comentaris:

  1. Quina maravella!! i tu sempre guapíssima.

    Muacks.

    ResponElimina
  2. Bon dia Preciosa!
    Quin lloc més interessant per passar-hi una bona estona.
    Surts guapíssima
    ptooo

    ResponElimina
  3. Hola preciosa, que lugar tan original, no lo conocía!! Pero si tienen cositas tan ricas podría dejarme caer algún día jiji normalmente los alfajores suelo cocinarlos en casa pero llevan bastante tiempo xD

    besitos!!

    ResponElimina
  4. wow me encanta!!
    www.cenicientanollevazapatos.blogspot.com

    ResponElimina
  5. Que sitio con tanto encanto, otro que me apunto en mis sitos pendientes que visitar, eres la mejor!! un besote

    ResponElimina
  6. M'encanta cati!no coneixia aquest lloc!
    Estas molt guapa
    Petons

    ResponElimina
  7. no podia estar en otro sitio más que en Sta Catalina! que genial barriada, todos los sitios tienen mucho encanto :)
    estas muy guapa!
    un besooo

    http://all-more-2010.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  8. Quins racons mes macus comparteixes amb nosaltres sempre! Quina meravella, la veritat es que magrada molt que en un lloc estiguis tan agust com ha casa.
    Demà tindras la desfilada de Custo :)
    Una abraçada bombó!

    ResponElimina
  9. Hi hauré de pegar un bot, ja ho veig venir. Me sembla molt agradable i interessant. Bona entrada i bon blog.

    ResponElimina